torsdag 14 oktober 2010

Ebba 1 ♥

Bjuder på en kanon fin bild på mej sedan avslutingen :PP

sitter och kollar på mytbusters :P
såklart i min mys-dress ;D

annars har jag varit med Rikooooff idag .. ^^ närå jag ska inte vara dum :P
hon gillar inte att jag kallar henne så o.o haha.....
så jag får säga bob ;D
hon heter ebba för den som vill veta ;D
och hon hade guitarr kurs för mej xD
jag lärde mej massa "acord" !! skiit kuuul !
och sen nu ska jag börja göra armhävnigar varje dag !
de gör ebba oxå xD
man går efter en sak på datorn , sidan heter typ : onehundredpuschups.com ... :D
och de ska man göra 3 ggr i veckan ! :o
men de kommer sofia att överleva ! :D


IMORRON SKA JAG TA BORT TÄNDER !!! :oooo
AAH!
WISCH ME LUCK ?? SÅ JAG INTE DÖR DÄR INNE !!! :oooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar